JET STORE

A Jet Avionics é representante de vendas dos principais fabricantes de equipamentos aeronáuticos. Encontre uma lista de produtos em nossa Web Store ou entre em contato com um de nossos consultores para propormos o produto que melhor atende a sua necessidade.


BOSE A20

BOSE A20

Headset
Cotação Video

Carry Case

Acessório
Cotação

A20 Ear Cushion

Acessório
Cotação Video

Headband Cushion

Acessório
Cotação

Kit de Instalação Redel (6-Pin)
 

Kit de Instalação
Cotação

Cabo Completo, Conector General Aviation (G/A)

Acessório
Cotação

Cabo Completo, Conector Redel (6-pin)

Acessório
Cotação

Cabo Espiralado Completo, Conector U174

Acessório
Cotação

Microphone Windscreen

Acessório
Cotação

6-pin to Twin Plug Adapter

Acessório
Cotação

6-Pin to U174 Adapter

Acessório
Cotação

Clothing Clip

Acessório
Cotação



BOSE PROFLIGHT

BOSE PROFLIGHT

Cotação Video



DAVID CLARK

DAVID CLARK H10-13S

Cotação Pdf



LIGHTSPEED

LightSpeed Sierra

Headset
Cotação Video

LightSpeed Zulu 3

Headset
Cotação

LightSpeed Tango

Headset
Cotação Video



OUTROS

Interface de Painel – Tango

Interface
Cotação

Kit Recarregável – Tango

Kit
Cotação

Zulu/Sierra Ear Seals

Acessório
Cotação

Wind Screen

Acessório
Cotação

Knobs GDU 104X

Acessório
Cotação

VHF Portátil ICOM IC-A16

VHF Portátil
Cotação

G5 Electronic Flight Instrument

Instrumento de Vôo
Cotação

Head Pad

Acessório
Cotação



TELEX

Telex Airman 750

Headset
Cotação

Telex Airman 850

Headset
Cotação

Ear Cushion Telex Airman 750

Ear Cushion
Cotação

Ear Cushion Telex Airman 850

Ear Cushion
Cotação

Microphone Windscreen Airman 850

Microphone Windscreen
Cotação

Microphone Windscreen Airman 750

Microphone Windscreen
Cotação

GPS Portátil Garmin

Aera 760

GPS
Cotação Video

Aera 660

GPS
Cotação

Carrying Case

Acessório
Cotação

Yoke Mount

Acessório
Cotação

Lap Mount

Acessório
Cotação

Wind Screen

Acessório
Cotação

USB Cable

Acessório
Cotação

Battery Pack

Acessório
Cotação

Cleaning Cloth
 
 

Acessório
Cotação

Base de Montagem em Painel
 
 

Acessório
Cotação

Base de Montagem em Manche
 
 

Acessório
Cotação

Base de Montagem para Aviação com Cabo de Força e Conector de Áudio

Acessório
Cotação

Bateria

Acessório
Cotação

D2 Bravo Titanium Pilot Watch

Relógio
Cotação Video

Virb Elite Camera

Câmera
Cotação Video

Virb Ultra 30

Câmera
Cotação Video

Garmin Virb 360

Câmera
Cotação Video

Sport Mount - Flex Suction

Suporte
Cotação

Atualização GPS

GPS Trimble

Cotação

GNS 430W/530W

Cotação

GTN 750 / 650

Cotação

G600 / G500

Cotação

Blank Navdata Card

Cotação

Aera 796

Cotação

GPSMAP 695

Cotação

KMD-550/850

Cotação

KMD-150

Cotação

EX-500

Cotação

EX-600

Cotação

EX-5000

Cotação

Skybound G2 Adapter

Cotação

Antenas

GA-35 GPS/WASS Antenna

Cotação

GA-56 GPS Antenna

Cotação

WAAS GPS ANT/26.5dB/TNC

Cotação

ELT Antenna

Cotação

ADF Antenna

Cotação

TCAS Antenna

Cotação

VHF Antenna

Cotação

ELT

ELT KANNAD 406AF-H e 406AP

Cotação

ELT KANNAD 406AF Compact

Cotação

ELT ACR ARTEX ME406HM

Cotação

ELT ACR ARTEX C406-2HM

Cotação

ELT POINTER 3000

Cotação

Transponder

Transponder AXP-340

Cotação

Transponder GTX-32

Cotação

Transponder GTX-327

Cotação

Transponder GTX-33 / 33ES

Cotação

Transponder GTX-330 / 330ES

Cotação

Transponder GTX-345

Cotação Video

Transponder KT-74

Cotação Video

Transponder KT-76A

Cotação

Transponder KT-76C

Cotação

Transponder LYNX NGT-9000

Cotação

Meteorologia

GARMIN - GWX68

Cotação

ROCKWELL COLLINS - RTA-852

Cotação

HONEYWELL – WU880

Cotação Video

BENDIX KING – ART2000

Cotação Video

STORMSCOPE WX-500

Cotação Pdf

BOSE A20

Conectar, Ligar e Voar!

O Bose A20 é um Headset aeronáutico projetado para ser mais confortável e proporcionar maior redução de ruído do que qualquer fone já fabricado. E agora existem mais recursos do que nunca, incluindo: um áudio Bluetooth e interface de comunicação; ajustável controle de priorização de áudio; intuitiva operação "plug-and-play"; um microfone de alto desempenho e um cabo espiralado opcional. E com apenas 340g, ainda é um dos mais leves de Headsets com atenuador de ruído. Nenhum outro Headset oferece esta combinação única de características e benefícios.


  • Redução de ruído 30% maior que os Headsets aeronáuticos convencionais;
  • Menor pressão e maior conforto;
  • Equalização de áudio aumentando a clareza na comunicação;
  • Bluetooth áudio para conectividade com as suas comunicações e dispositivos de navegação.
  • Configuração de priorização de áudio: Permite silenciar um sinal de áudio quando receber uma comunicação, ou receber ambas;
  • Simples e intuitiva operação: Conectar, ligar e voar.
  • Garantia 05 anos.

Acompanha na caixa:


  • A20 Aviation Headset
  • Presilha
  • 2 Pilhas AA
  • Cabo Auxiliar
  • Carrying Case

Carry Case

Transporte o seu Headset de uma maneira segura, prática e resistente. O Carry Case possuí uma alça de transporte e interior acolchoado para abrigar e assegurar seu Headset.

A20 Ear Cushion

Garante o desempenho e nível de conforto de seu Headset Bose A20.

Headband Cushion

Este kit de almofada de lã suave, é de fácil substituição e ajuda a manter o seu Headset Bose A20® confortavelmente no lugar.

Kit de Instalação Redel (6-Pin)

Conectar, Ligar e Voar!

Permite a utilização direta da energia da aeronave para alimentar os recursos de seu Headset, eliminando o uso de pilhas e garantindo, assim, maior conforto e econômia.


  • Inclui diagrama e instruções de instalação;
  • Deve ser instalado por técnico qualificado;

Cabo Completo, Conector General Aviation (G/A)

Cabo completo alimentado à pilha com conector G/A utilizado na maioria dos aviões e microfone de alta performance. Este cabo permite ao piloto e/ou ao passageiro controlar toda a experiência de comunicação durante o voo. Disponível nas versões com e sem Bluetooth.

Cabo Completo, Conector Redel (6-pin)

Cabo completo, com conector Redel (6-Pin), permite a alimentação direta na aeronave dispensando o uso de pilhas. O circuito de carga juntamente com o recurso Auto-On permite o Headset ligar-se automaticamente quando seu painel de aviônicos é ligado. Versátil, combinado com o adaptador U174, pode ser empregado em helicópteros. Disponível nas versões com e sem Bluetooth.

Cabo Espiralado Completo, Conector U174

Cabo completo, com conector U174, operado na maioria dos helicópteros.
Alimentação a pilhas, disponível nas versões com e sem Bluetooth.

Microphone Windscreen

A espuma do microfone reduz o ruído ambiente e ajuda a manter a pressão do vento de ativar o microfone. Extremamente fácil de instalar.

Compatível com o Headset Bose X e Bose A20.

6-pin to Twin Plug Adapter

Adaptador do conector de 6 pinos (Redel) para conector duplo G / A. Amplia a operação do Headset Bose A20 em diversos modelos de aeronave.

Medida do Adaptador: 21,5 "(54,61 cm).

6-Pin to U174 Adapter

Adaptador do conector de 6 pinos (Redel) para o conector U174 (helicóptero). Amplia a operação do Headset Bose para diversos modelos de aeronaves.

Medida do Adaptador: 21,5" (54,61cm)

Clothing Clip

Clip de roupa para teu Headset Bose. Use como substituto para Clips quebrados ou perdidos.

LightSpeed Sierra

O Sierra oferece conforto, tranquilidade, e recursos avançados que espera-se da Lightspeed.

Possuí redução ativa de ruído (ANR) e conectividade Bluetooth. A construção em polímero reforçado garante durabilidade do Headset. A conectividade Bluetooth para dispositivos de áudio e ComPriority ™ enriquecem a sua experiência de vôo. Permite a colocação do microfone à esquerda ou à direita. Sierra é tudo o que você está procurando em um ANR Headset de baixo custo.

Sierra agora é compatível com o Flightlink, o primeiro aplicativo de gravação de áudio usado em um Headset, disponível para o Apple iPad® e iPhone®.

  • NEW - Integração Bluetooth® completa. Desfrute de uma excelente nitidez em chamadas, música e acesso wireless à importantes alertas de aplicativos aeronáuticos e de dispositivos móveis.
  • Garantia 05 anos.

Acompanha na caixa:


  • Carrying case
  • Cabo Auxiliar
  • Cabo USB
  • Presilha
  • Presilha em metal
  • Pilhas AA (Apenas para a configuração G/A)

LightSpeed Zulu 2

Experimente o conforto e a tranqüilidade excepcional do Headset que estabeleceu a Lightspeed como o líder em inovação. Escolhido por pilotos privados e profissionais de todo o mundo, Zulu 2 é um triunfo na comunicação e conectividade de todas as outras características que você espera da Lightspeed.

O Headset Zulu 2 também transforma seu iPad® ou iPhone® em um gravador de voz no Cockpit através da utilização do aplicativo Flightlink, desenvolvido pela Lightspeed. Com Flightlink, pilotos podem gravar tudo o que acontece através do intercomunicador.


  • Garantia 05 anos.

Acompanha na caixa:


  • Carrying case
  • Cabo Auxiliar
  • Presilha
  • 2 Pilhas AA (apenas para a configuração G/A)

LightSpeed PFX

Considerado o Headset mais silencioso, o PFX se adapta a teus ouvidos, teu ambiente e a tuas preferências para entregar impressionante clareza, silêncio e qualidade de áudio.

  • Garantia 05 anos.

Acompanha na caixa:


  • Carrying case
  • Cabo Auxiliar
  • Cabo USB
  • Presilha
  • Presilha em metal
  • Pilhas AA (Apenas para a configuração G/A)

LightSpeed Tango

O primeiro fone de ouvido de aviação Premium Wireless, o Tango une um excepcional cancelamento de ruídos, o reconhecido conforto da Lightspeed e a conveniência do wireless.
Sem cabos para ficar no caminho e com os controles críticos — inclusive volume e ComPriority™ — localizados no fone de ouvido, o Tango cria um nível totalmente novo de prazer de voar e liberdade sem amarras.

  • Tecnologia Wireless
  • Excepcionalmente silencioso
  • Conforto notável
  • Compatível com FlightLink
  • Opções de entradas auxiliares
  • ComPriority™
  • Microfone Reversível
  • Auto Shutoff™
  • 05 anos de garantia

Acompanha na caixa:


  • Carrying case personalizado
  • Cabo Auxiliar
  • Presilha
  • 2 Baterias Lithium (spare one included with LEMO panel power headsets),
  • 2 Cabos carregadores
  • Duplo carregador

Interface de Painel – Tango

Componente do sistema Wireless do Headset Tango, a interface de painel pode ser comprada separadamente do Headset permitindo versatilidade aos pilotos que operam aeronaves com diferentes tipos de conectores. Esta interface está disponível para conectores Lemo (6-Pin), Dual – G/A e U-174 (Heli).

Kit Recarregável – Tango

Este Kit é composto por uma bateria de reposição, um rápido e conveniente carregador de parede para manter sua bateria sempre carregada e um adaptador Universal de tomadas. LightSpeed.

Zulu/Sierra Ear Seals

Almofada auricular para reposição nos Headsets LightSpeed.
Recomenda-se a substituição dos Ear Seals a cada 18 meses para garantir a performance e conforto de teu Headset.
Fácil substituição.

Wind Screen

Espuma protetora de microfone para os Headsets Lightspeed. Fácil substituição.

Head Pad

Almofada para cabeça dos Headsets Lightspeed. Fácil substituição.

Aera 796

  • GPS portátil Touchscreen com tela de 7 polegadas
  • Visão 3D exibe terreno, obstáculos, aeródromos, tráfego e muito mais
  • Conectividade no Cockpit via Connext™
  • Acesso às opções gráficas de geolocalização global e visualização de documentos
  • Acesso rápido à diretrizes de navegação

 

Acompanha na caixa:


  • AERA 795
  • Suporte para manche
  • Cabo para tomada 12V
  • Home A/C cradle dock
  • Antena portátil GA 25
  • Cabo USB
  • Carrying case
  • Pano para limpeza de tela
  • Guia rápido
  • Guia para atualização de Database
  • Pilot's Guide

Aera 660

  • Tela de 5 polegadas
  • Visão em perspectiva 3D do terreno, obstáculos, aeroportos, tráfego opcional, aeroporto mais próximo e muito mais.
  • Conectividade sem fio via cabine Connect®

 

Acompanha na caixa:


  • AERA 660
  • Suporte para manche com cabo carregador
  • Bateria
  • Adaptador AC
  • Cabo USB
  • Guia Rápido de Inicialização

Carrying Case

Bolsa AERA-795
Proteja e guarde seu AERA-795 de forma segura, com o Case de transporte.

Suporte de Manche AERA-795
Yoke Mount

Manuseie facilmente seu AERA-795 usando este suporte montado sobre o manche da aeronave. Este suporte se encaixa a maioria das aeronaves convencionais.

Lap Mount

Suporte de Colo AERA-795
Esta montagem vem com uma cinta de velcro para prender o AERA no seu colo. Recomenda-se sua utilização em aeronaves que não possuem manche convencional.

Wind Screen

Mini Adaptador USB
Este adaptador mini USB converte conexões USB de cotovelo, 90 graus, para conexões retas de fácil montagem no painel da aeronave.

Head Pad

USB Cable
Tire o máximo proveito do seu AERA com este cabo USB. Utilize o cabo USB para carregar o dispositivo. Crie rotas e waypoints em seu computador e transfira-as para o seu dispositivo. Em dispositivos compatíveis, utilize o cabo mini USB para transferir fotos e músicas e transformar o seu dispositivo em um álbum de foto ou tocador de música.

Battery Pack

Mantenha o seu AERA carregado e pronto para voar com esta bateria.

Cleaning Cloth

Flanela de limpeza
Remova manchas, sujeira e impressões digitais, de telas sensíveis ao toque com esta flanela de limpeza de microfibra. Ela vai remover o que não deveria estar lá sem deixar arranhões.

Base de Montagem em Painel

Comporte o seu dispositivo para fácil navegação com esta ajustável e compacta Base de Montagem. Inclui disco adesivo para instalar permanentemente o suporte no painel de instrumentos.

Base de Montagem para Manche

Manuseie facilmente seu AERA-500 usando este suporte montado sobre o manche da aeronave. Este suporte se encaixa a maioria das aeronaves convencionais.

Base de Montagem para Aviação com Cabo de Força e Conector de Áudio

Este acessório oferece funcionalidade dupla para o seu AERA-500. A base de montagem fornece energia externa enquanto a entrada de fone de ouvido permite ouvir chamadas de órgão de controle.

Bateria

Precisa de uma carga? Use esta bateria para passeios longos quando você estiver longe de uma fonte de energia e não pode recarregar seu AERA-500.

D2 Pilot Watch

  • GPS portátil de pulso
  • Botões com recurso "Direct-To" and "Nearest" que utilizam banco de dados mundial de aeroportos
  • Altímetro com ajuste barométrico e bussola
  • Diversos fuso horários com referência ZULU/UTC
  • Diversas opções de temporizador com vibração de alerta para lembretes de tarefas em voo
  • Totalmente sem fio, o D2 Watch recebe plano de voo via Garmin Pilot e também controla a câmera Garmin Virb.

 

Acompanha na caixa:


  • D2 Pilot Watch
  • Cabo USB
  • Adaptador AC
  • Free 6-month trial of Garmin Pilot
  • Guia rápido de inicialização

D2 Bravo Pilot Watch

  • O GPS de pulso mais fino, mais leve e mais sofisticado já criado
  • Recursos METAR para receber as últimas informações meteorológicas
  • Botões com recurso "Direct-To" and "Nearest" que utilizam banco de dados mundial de aeroportos
  • Lente óptica anti-risco de safira e display colorido customizável com aplicativos IQ
  • Altímetro barométrico ajustável, HSI, referência Zulu/UTC horário, vários temporizadores e alertas, controle sem fio para câmeras VIRB.

 

Acompanha na caixa:


  • D2 Bravo Pilot
  • Pulseira
  • Free 6-month trial of Garmin Pilot™
  • Carregador USB
  • Adaptador AC
  • Guia rápido de inicialização

Virb Elite Camera

A câmera Virb grava vídeos completamente em alta resolução (1.080p), permitindo você reviver cada segundo de sua aventura na íntegra com alto contraste e sem distorções.

Acompanha na caixa:


  • VIRB® Elite
  • Suporte com ventosa
  • Carregador AC
  • Bateria Lithium-ion
  • Cradle
  • Cabo USB
  • Fone de ouvido
  • Filtro
  • Garmin Pilot 6 month subscription
  • Cartão SD 16 GB
  • Manuais

Estes cartões de dados de navegação, 8MB e 16MB, são utilizados para atualizar o NavData na sua unidade GPS Garmin 400/500. Este cartão pode ser um substituto para cartões perdidos ou danificados, ou então, ser utilizado como um cartão adicional para os serviços de atualização Navdata Jeppesen.

*Não acompanha nenhum dado de navegação. As atualizações devem ser compradas separadamente.

PN 013-00235-00

PN 011-00134-00

PN CI-428-200

PN 110-338

PN 622-2363-002

PN 071-01548-0100

PN CI-121

D2 Bravo Titanium Pilot Watch

  • Mais fino, mais leve e mais evoluído GPS de pulso com Display personalizável para combinar com seu estilo
  • Recursos de METAR e TAF aos seus olhos com as mais recentes informações de meteorologia
  • Botão Direct-To e Nearest habilitado com um database mundial de aeroportos
  • Ajuste barométrico, HSI, hora ZULU/UTC, timers e alertas, mais controle wireless da câmera Garmin Virb Action
  • Rastreamento de atividades, multi perfil de esportes e controle de frequência cardíaca mantém você saudável fora do aeródromo

 

Acompanha na caixa:


  • D2 Bravo Titanium
  • Pulseira preta de borracha (incluído kit para substituição)
  • 06 meses grátis do App Garmin Pilot
  • Carregador USB
  • Adaptador para carregar
  • Guia de operação

TRANSPONDER GTX-32

  • Add a New Level of Transponder Utility to Your Aircraft
  • The remote-mounted GTX 32 is a full-featured, TSO-certified Mode C digital transponder.
  • Its proven performance and reliability bring a whole new level of transponder utility to your aircraft.
  • GTX 32 features a solid-state design, and with no warm up time, lower power consumption and much lower heat emissions, you'll enjoy a longer service life.
  • GTX 32 provides 200 watts nominal power output.

 

Specs: Physical & Performance


  • Physical dimensions: 6.85"W x 1.73"H x 8.78"D (17.4 x 4.4 x 22.3 cm)
  • Display type: digital
  • Weight: 3.41 lb (1.54kg)
  • Voltage range: 11-33
  • Transmit power: 200 watts nominal
  • Transponder type: mode A/C
  • Squawk code selection: remote entry through CNX 80, GNS 480 or G1000

 

Transponder Features


  • Solid state transmitter (more eficient, longer life):
  • Automatic ALT/GND mode:

TRANSPONDER GTX-327

  • Enjoy Innovative Features
  • GTX 327 features a solid state design, and with no warm up time, lower power consumption and much lower heat emissions, you'll enjoy a longer service life.
  • It provides 200 watts nominal power output and has an easy-to-read DSTN liquid crystal display which reverses the numbers out of black for optimal viewing.
  • An innovative keypad makes entering a squawk code a snap, and a dedicated VFR button allows for quick-and-easy VFR squawking.
  • Similar to the GTX 330 Mode S transponder, the 327 also offers several timing and display functions, including flight time, count-up and count-down timers, as well as current pressure altitude.

 

Specs: Physical & Performance


  • Physical dimensions: 6.25"W x 1.65"H x 8.73"D (15.9 x 4.2 x 22.2 cm)
  • Display type: digital
  • Weight: 3.1 lb (1.4kg)
  • Voltage range: 11-33
  • Transmit power: 200 watts nominal
  • Panel-mounted:
  • Transponder type: mode A/C
  • Squawk code selection: push button

 

Transponder Features


  • Solid state transmitter (more eficient, longer life):
  • Pressure altitude readout:
  • Built-in timers:
  • Automatic ALT/GND mode:

TRANSPONDER GTX-33 / 33ES

  • Leading the Way to ADS-B with Optional ES Upgrade
    Optionally available with available ES, or Extended Squitter, the GTX 330 takes the lead in providing an affordable pathway to ADS-B compliance for the Next Generation airspace system. Using precise GPS-referenced positioning information, the extended squitter technology enables transponders to automatically transmit more accurate, and more useful, traffic surveillance data – including aircraft flight ID, position, altitude, velocity, climb/descent, and heading information. (Compared to traditional Mode S and Mode C transponders, which can only broadcast altitude, and thus require ground-based radar to correlate and identify the aircraft's position.)
  • Enhanced Traffic Surveillance
    Certified to TSO-C166b authorization for 1090 MHz extended squitter transmission, the ES upgrade improves upon the existing transponder query system while working seamlessly with existing ATC protocols. The ADS-B reports provide ground controllers with considerably faster updates than traditional radar. And by simultaneously broadcasting this information to TAS or TCAS equipped aircraft, it enables them to essentially see the same traffic picture for their location that ATC is watching on the ground. Thus, with everyone in the ADS-B loop watching and reacting to the same flight trajectories, safe separation is far easier to maintain.
  • Squawk the Code of Quality
    All the features of the standard GTX 33 transponder are retained in the ES version. Plus, there's also an antenna diversity option, available with GTX 33D versions, which provides for improved air-to-air surveillance of TCAS-equipped aircraft flying above you. The traffic data enabled by the remote GTX 33 system can be displayed graphically on Garmin's integrated GPS/Comm/Nav systems that provide built-in transponder code selection.

 

Specs: Physical & Performance


  • Physical dimensions: 6.92"W x 1.78"H x 11.05"D (17.6 x 4.5 x 28.1 cm)
  • Display type: digital
  • Weight: 4.31 lb (1.95kg)
  • Voltage range: 11-33
  • Transmit power: 250 watts nominal
  • Transponder type: mode A/C and S
  • Squawk code selection: remote entry through CNX 80, GNS 480 or G1000
  • Traffic information Services (TIS) alerts compatible:

 

Transponder Features


  • Solid state transmitter (more eficient, longer life):
  • Verbal alerts:
  • Automatic ALT/GND mode:

TRANSPONDER GTX-330 / 330ES

  • Abra caminhos com ADS-B
    Com as versões de certificação IFR do ES, ou Extended Squitter, do GTX 330, a Garmin tornou-se líder no fornecimento de um caminho acessível para a conformidade com o protocolo ADS-B para o sistema de espaço aéreo de última geração proposto pela FAA. Usando as informações precisas de posicionamento de referência de GPS, a tecnologia de extended squitter permite que os transponders transmitam automaticamente dados de monitoramento de tráfego mais precisos e mais úteis, incluindo a ID de vôo da aeronave, suas informações de posição, altitude, velocidade, subidas/descidas e direção. (Comparado aos transponders Modo S e Modo C tradicionais, que podem transmitir somente a altitude e exigem um radar terrestre para correlacionar e identificar a posição da aeronave.)
  • Tráfego em transmissão simultânea
    Como o primeiro transponder de aviação geral a receber a autorização TSO-C166a para transmissão de extended squitter de 1.090 MHz, o ES GTX 330 da Garmin aprimora o atual sistema de consulta de transponder, trabalhando perfeitamente com os protocolos ATC existentes. Os relatórios ADS-B fornecem atualizações significativamente mais rápidas aos controladores terrestres que um radar tradicional forneceria. Transmitindo essas informações simultaneamente para pilotos equipados com TAS ou TCAS, ele proporciona a mesma imagem do tráfego de sua localização vista pelo ATC do solo. Dessa forma, com todos os participantes do loop ADS-B monitorando e reagindo às mesmas trajetórias de vôo, é muito mais fácil manter uma separação segura.
  • A qualidade é clara
    Todos os recursos do transponder padrão da Garmin GTX 330 são mantidos da versão ES: design sólido, transmissor de 250 watts, identidade remota e standby automático, monitor de altitude com alertas de voz, interface de tráfego TIS e um visor LCD de fácil leitura que altera as cores de seus números para preto, para proporcionar a melhor leitura possível em todas as condições de iluminação. Um botão dedicado de código transponder VFR torna a entrada de números rápida e fácil. E as diversas funções úteis de tempo e exibição incluem tempo de vôo, timers de contagem ascendente e descendente e a pressão da altitude atual. O GTX 330 também pode ser usado para satisfazer as exigências européias para o monitoramento Modo S de nível 2. Uma opção de diversidade de antena foi adicionada ao GTX 330D para melhorar o monitoramento no ar e aeronaves equipadas com TCAS voando acima de você.
  • GTX 330: melhor monitoramento em um espaço aéreo mais movimentado.

 

Dados físicos e de desempenho


  • Dimensões da Unidade, LxAxP: 6.25"W x 1.65"H x 11.25"D (15.9 x 4.2 x 28.6 cm)
  • Tipo de visor: digital
  • Peso: 42 lb (1,9kg)
  • variação de voltagem: 11-33
  • Potência de transmissão: Nominal de 250 watts
  • Montado em painel: Sim
  • Tipo do Transponder: modo A/C e S
  • Seleção de códigos squawk: botão de pressão
  • Compatível com Alertas de Serviços de Informação de Tráfego (TIS): Sim

 

Funcionalidades de transponder


  • Transmissor de estado sólido (mais eficiente, vida útil mais longa):
  • Alertas Verbais:
  • Apresentação de temperatura de ar exterior:
  • Apresentação de altitude por pressão:
  • Função do monitor de altitude:
  • Apresentação de altitude por densidade:
  • Cronômetros integrados:
  • Modo ALT/GND automático:
  • Diversidade (suporta antenas superiores e inferiores para melhorar a visibilidade das aeronaves equipadas com TCAS):

TRANSPONDER KT-76A

  • Proven Performance And Leadership
    The KT 76A has established a worldwide reputation as the standard in Mode A/Mode C identification. Since its introduction, more than 165,000 KT 76 and KT 76A transponders have been installed worldwide. The KT 76A is a Class 1A transponder providing maximum performance at altitudes up to 35,000 feet. This compact unit was among the first of our avionics to incorporate Large Scale Integrated (LSI) circuitry, reducing both weight and power requirements. And today, its design efficiency and rugged construction offer a near-ideal balance of performance, reliability and value.
  • A Closer Look
    All Mode A and Mode C transponders perform the same functions: replying to radar interrogations, providing Air Traffic Control (ATC) with positive identification, and showing your ground speed on the controller's radar monitor. With an encoding altimeter or blind encoder, the transponder can also transmit altitude.
    The KT 76A combines an extra-rigid, durable switchboard with easy access to all components. Unlike other transponders the 76A can be opened like a book to expose every part and printed circuit board—significantly reducing maintenance costs and downtime. Inside the KT 76A, "solder masked" printed circuit boards provide trouble-free connections and ensure that all leads are fully insulated, protecting against overheating of components during manufacturing. While other transponder manufacturers solder their LSI chips in place, the KT 76A's encoder and decoder functions are programmed into a plug-in LSI chip, making repair as simple as pulling out one chip and replacing it with a new one. While the IDENT button is readily accessible on the front of the faceplate, a remote button can also be installed in an even more convenient location, such as the control yoke, to reduce pilot workload during busy approaches or departures. It is this attention to detail that makes the KT 76A one of the most successful transponders in general aviation history.

 

Technical Specifications


  • Power Required: 28 VDC
  • Maximum Altitude: Tested up to 35,000 feet, wich exceeds TSO requirements
  • Weight: 3.1 lbs (1.41 kg) including mounting rack and KA 60 antenna
  • Width: 6.25 in (15.87cm)
  • Height: 1.63 in (4.14cm)
  • Length: 10.00 in (25.40cm)
  • TSO: C74b
  • Certification: C74b, RTCA DO-138
  • Rating Temp: -15ºC to + 55ºC for continuous operation
  • Installation Space: 14 volt -1.8 A Max, 1.1 A Standby 28 volt changeover kit available
  • Transmitter Frequency: 1090 MHz ±3MHz
  • Transmitter Power: 200 watts peak minimum
  • Receiver Frequency: 10390 MHz controlled local oscillator
  • Receiver Sensivity: -74 dBm (Nominal) - 72dBm (minimum for 90% reply)
  • Mode A Capability: 4096 identify codes plus Special Identification Pulse
  • Mode C Capability: Accepts standard ICAO Altitude Transmission Code digitize output, reporting in 100-foot increments from -1000 feet throughout the operating range

TRANSPONDER KT-76C

  • The BendixKing 76C transponder is a radio transmitter/receiver which operates on radar frequencies. Receiving ground radar interrogations at 1030 MHz, it returns a coded response of pulses to ground based radar, or airborne TCAS receivers, on a frequency of 1090 MHz.
    As with other Mode A/Mode C transponders, the KT 76C replies with one of 4,096 codes, which differ in the position and number of pulses transmitted. By "replying" to interrogations, your KT 76C enables ATC and TCAS computers to display your aircraft's identification, altitude and ground speed on display screens. When the IDENT button is pressed, your aircraft will be positively identified to Air Traffic Control.
    To ensure the visibility of your aircraft, both now and in the foreseeable future, we built the KT 76C to pass the rigorous Highly Accelerated Lifecycle Testing (HALT) program, subjecting it to rapid extremes of temperature, vibration and G-loading. Whatever your flying regimen, the KT 76C has already been there and demonstrated it will keep working.

 

Technical Specifications


  • Power Required: 0.7A @ 27.5 VDC 1.6 A @ 13.75 VDC
  • Maximum Altitude: 35,000 feet
  • Weight: 2.0 ± 0.2 lbs (0.907kg ± 0.090kg)
  • Width: 6.25 in (158.7mm)
  • Height: 1.625 in (41.275mm)
  • Length: 10.735 in (272.669mm)
  • TSO: C74b Class 1A
  • Rating Temp: -22ºC to + 55ºC

VIRB Ultra 30

  • A nova Virb Ultra 30 captura Ultra HD 4K/30 fps com tela sensível ao toque. A Ultra 30 conta com captura de vídeo e estabilização de imagem em três eixos, mantendo o seu vídeo constante e uniforme, independente do terreno ou situação.
    A Virb Ultra 30 possui ainda um controle por comando de voz, possibilitando a você realizar as suas imagens sem tocar na câmera. Seu microfone de alta sensibilidade captura os sons com clareza seja dentro ou fora d'água.

 

Acompanha na caixa:


  • Caixa a prova d'água;
  • Bateria de Íon de Lítio;
  • Cabo de dados e de carregamentos;
  • Montagens adesivas para superfícies planas e curvadas;
  • Adaptadores para montagem padrão e vertical;
  • Parafusos curtos e longos;
  • Hastes extensoras curtas e longas;
  • Alicate;
  • Dessecante;
  • Garmin VIRB sticker;
  • Documentação.

LIGHTSPEED ZULU 3

  • Desenvolvido com a habitual performance e qualidade dos lendários Headset's ZULU, já conhecida pelos pilotos privados e comerciais ao redor do mundo, porém com ainda mais conforto e qualidade.
    Os novos Ear Seals foram desenvolvidos para ajustar a curvatura das mandíbulas, aumentando naturalmente o conforto e a estabilidade.
    Novos cabos desenvolvidos em Kevlar diminuem o peso e aumentam a flexibilidade e resistência, diferencial entre os cabos padrões.
    Agora, são sete anos de garantia, onde você ganha dois anos de economia a mais que na compra dos demais Headsets.

 

Acompanha na caixa:


  • Carrying Case
  • Cabo Auxiliar
  • 2 Pilhas AA
  • Presilha

Telex Airman 850

  • O Telex Airman 850 combina clareza e conforto de um Headset de Design leve, e sem a necessidade do uso de pilhas. Perfeito para uso em cockpit's de aeronaves a jato.

Telex Airman 750

  • Conforto e leveza são as principais características deste Headset, ideal para operação em aeronaves a jato.

Garmin GDL 39 3D

  • Acesse os tráfegos ADS-B em seu dispositivo portátil com a GDL 39 3D! Quando usado com o APP Garmin Pilot em seu dispositivo móvel, configurado nas plataformas IOS ou Android, você receberá dados GPS WAAS, de alta precisão e também indicações de Atitude e Visão Sintética.
  •  

    Acompanha na caixa:


    • GDL 39 3D Portable
    • Carregador e Adaptadores

    Garmin GDL 39 3D

  • Esta é a mais nova versão para atualizar o NavData Card do seu Garmin GNS SERIES.
  • Garmin Virb 360

  • A VIRB 360 é o primeiro modelo de captura em esfera, 360°, com alta resolução de vídeo e áudio, 4K com 30 fps, eliminando assim o longo processo de edição e muitas outras funções.
  •  

    Acompanha na caixa:


    • VIRB 360
    • Lithium-ION Battery
    • Cabo de Dados
    • Tripé
    • Suporte
    • * Cartão Micro SD não incluso

    Sport Mount - Flex Suction

  • Com este suporte de IPad, você terá acesso fácil e rápido aos seus dados, de maneira segura e confortável, como e onde quiser.
  • GPSMAP 696

    • Com recursos concentrados em navegação e mapeamento aéreos apenas, o GPSMAP 696 é o melhor MFD portátil da Garmin.
    • GPSMAP 696 vem com uma tela ampla e gráficos eletrônicos detalhados por um preço especial.

     

    Acompanha na caixa:


    • GPSMAP 695
    • Atualização única do banco de dados gratuitamente
    • Certificado de assinatura de teste do FliteCharts® grátis
    • Suporte do manche Antena remota do GA 25 com instalação de ventosas Cabo de alimentação de 12/24 volts
    • Adaptador de alimentação AC
    • Case protetora
    • Manual do proprietário
    • Guia de referência rápida

    TRANSPONDER AXP-340

      INFO:

      The AXP340 transponder is a panel-mounted Class 1 Mode S Level 2 Datalink Transponder, with support for 1090MHz Extended Squitter (ES), that meets all the current requirements for Mode S elementary surveillance transponders for both IFR and VFR flight. As a slide-in replacement for existing KT76A/KT78A transponders, the AXP340 is designed to easily upgrade existing Mode A/C equipment to Mode S, while adding additional functionality like a Direct-entry Numeric Keypad, Pressure Altitude & GPS Lat/Lon readout, Flight ID entry, one-touch VFR code entry, an easy-to-use Stop Watch Timer, Flight Timer, and Altitude Alerter.
      Meeting the Mandate for ADS-B

      The AXP340 also supports the latest Version 2 1090 MHz Automatic Dependent Surveillance Broadcast (ADS-B) Extended Squitter, known as “ADS-B out”. Equipping with ADS-B Out will be required in most U.S. airspace by 2020. The AXP340, when linked to a suitable GPS receiver, transmits position information to appropriately-equipped ground stations and other aircraft. This provides improved airborne surveillance, provides vital information for airport ground surveillance, and is a key feature of future airspace plans.

      Descrição: Avidyne's Stack avionics

      The AXP340 provides an affordable and lightweight Mode S Surveillance and ADS-B Out solution for fixed wing and helicopter operators.

      The AXP340 is a slide-in replacement for the venerable KT76A transponder, making it a great choice for upgrades, as well as for new installations. (Additional wiring required for ADS-B functionality.)

      Descrição: Avidyne's Stack avionics

      The Mode S Advantage

      The AXP340 delivers 240 Watts of transmitter power, and responds to both legacy Mode A/C interrogations and to Mode S interrogations from both ground radar and airborne collision avoidance systems. In the Mode S environment (S stands for Select), a Mode S interrogator can selectively address a single transponder. This allows accurate position plotting with lower reply rates, which in turn reduces frequency congestion and interference.

      Your 1090Mhz ADS-B Solution

      Coupled with any of Avidyne‘s TAS600A ADS-B capable Traffic Advisory Systems, the AXP340 provides full ADS-B surveillance capability to meet the upcoming mandates for flight internationally and above and below FL180 in the U.S. The AXP340 transmits the required ADS-B Out signals including your aircraft’s GPS-derived position, along with ground track, ground speed and altitude information. The TAS600A provides ADS-B In, allowing you to receive the ADS–B signals from ground radar and from other 1090MHz ADS-B – equipped aircraft and display both ADS-B and non-ADS-B traffic simultaneously for optimal situational awareness and safety.

      Descrição: Avidyne ADS-B Solutions

      The AXP340 & TAS600A combine to provide complete 1090MHz ADS-B solution. ADS-B & TAS traffic can be displayed on a wide range of displays including Avidyne’s EX600 and MHD300 (shown here), providing the highest level of situational awareness and safety.

      Dimensions

      • Width: 6.30" (160mm)
      • Height: 1.57" (40mm)
      • Depth: 9.40" (239mm)

      Weight

      • 2.98 lbs (1.35 kg)

      Environmental

      • -20 to +55 C, 35,000ft
      • No external cooling fan required

      GPS Compatibility

      • Avidyne GPS (including R9)
      • Garmin GNS430W/530W Series

      Other Interfaces

      • Gray Code & Serial Altitude Inputs
      • Serial Altitude Output
      • External Standby Input
      • Weight on Wheels Input

    TRANSPONDER GTX-345

      INFO:

      All-in-one Transponder Solution for ADS-B “Out” and “In”

      • 1090 MHz ADS-B “Out” enables aircraft to operate at any altitude, in airspace around the globe
      • Combines Mode S Extended Squitter (ES) transponder and optional WAAS/GPS position source in a single unit
      • Provides access to dual-link ADS-B “In” traffic and subscription-free weather on compatible displays
      • Wirelessly stream weather, traffic, GPS position and backup attitude² via Connext® to compatible mobile apps and aera® 660/795/796 portables
      • Easy replacement for your existing transponder, with common 1.65-inch tall form factor

      Descrição: At a Glance

      Meeting ADS-B equipage rules for NextGen airspace just got easier — and more beneficial — for thousands of aircraft owners worldwide.
      With the introduction of the GTX 345 series of Mode S Extended Squitter (ES) transponders, Garmin provides a one-box, one-swap solution that enables owners and operators to meet ADS-B requirements with minimal expense, downtime and disruption to their panels — while providing all the weather and traffic benefits of ADS-B “In.”

      Your Transition to NextGen Made Simple

      The IFR-certified GTX 345 looks and operates like a standard Mode S transponder. It fits in the same 1.65-inch high slot in your avionics stack. It boasts a bright, sunlight-readable digital display, a pressure altitude readout, handy timers for approaches and other operations, plus dedicated pushbuttons numbered 0-9 for quick and easy squawk code entry. But where other transponders leave off, the GTX 345 is just getting started. The addition of 1090 MHz ADS-B “Out” transmission capability (using precise GPS-referenced positioning information) enables the transponder to automatically output the more accurate, more dynamic traffic surveillance data that the NextGen airspace system requires. Plus, available ADS-B “In” reception unlocks even more capabilities for pilots, enabling them to display ADS-B traffic, weather and more on a variety of installed or portable displays.

      Your WAAS, Your Way

      The extra-precise GPS position reference needed to meet the traffic monitoring requirements of ADS-B can be provided either by the WAAS/SBAS-compliant navigation system that you may already have in your panel — or by an optional built-in GPS position source available with your GTX 345 transponder. However your aircraft is currently equipped, the Garmin GTX 345 series offers a simple, minimally intrusive ADS-B solution to meet your needs. For even more flexibility, optional remote mount GTX versions are available for compatibility with the GTN™ 750/650 series of GPS/Comm/Nav systems, as well as select Garmin G1000® integrated flight deck systems — all of which provide built-in remote transponder code selection and control.

      Physical & Performance

      • Physical dimensions (unit, rack, connectors); for panel mounts, depth is measured from face of instrument panel): 1.65” x 6.30” x 10.07” (42 x 160 x 256 mm)
      • Display type: Digital
      • Weight (unit, rack, connectors): 3.1/3.2 lbs (1.41/1.45 kg)
      • Voltage range: 14/28 VDC (18/20 W Max)
      • Transmit power: 200 W minimum
      • Temperature: -40° C to +70° C
      • Operating altitude: To 55,000 ft (16,800 m)
      • Cooling input: Not required
      • Environmental compliance (TSO Approved): DO-160G
      • Software compliance (TSO Approved): DO-178 Levels B, C, D, E
      • Hardware compliance (TSO Approved): DO-254 Level C
      • TSO compliance (Approved): TSO-C88b (w/opt. alt. encoder; TSO-C112e (Class 1, Level 2els; TSO-C154c (Class A1S); TSO-C157a (Class 1); TSO-C166b (Class A1S); TSO-C195a (Class C1,C2,C3,C4)
      • Mount type: Panel
      • Transponder type: Mode A/C, S and ES
      • Squawk code selection: Push-button
      • Traffic Information Services (TIS) alerts compatible: Yes


      Transponder Features

      • Solid state transmitter (more efficient, longer life): Yes
      • Aural alerts: Yes
        Total Air Temperature (TAT): Yes
      • Pressure altitude readout: Yes
      • Altitude monitor function: Yes
      • Density altitude readout: Yes
      • Built-in timers: Yes
      • Automatic ALT/GND mode: Yes
      • Wireless connectivity to portable device using Garmin Pilot, ForeFlight or compatible Garmin portable: Yes
      • Subscription-free weather and traffic: Yes
      • Internal AHRS (non-certified): Yes
      • 1090 MHz ADS-B Out: Yes
      • Dual-link 1090MHz and 978MHz UAT ADS-B In: Yes
      • Built in GPS/WAAS receiver: Optional
      • Displays on G500/G600, GTN 650/750, GNS 430W/530W, and others: Yes
      • Pressure altitude encoder module (mounts to connector backplate): Optional
      • TAS/TCAS traffic integration with ADS-B In: Yes

      See the Benefits of ADS-B “In”

      In addition to 1090 MHz ADS-B “Out”, the GTX 345 also makes available the subscription-free weather and traffic display capabilities enabled by ADS-B “In” — which can be interfaced with compatible cockpit displays or streamed wirelessly via Garmin Connext to our aera 796/795 and aera 660 series portables, as well as to tablets/mobile devices by way of the Garmin Pilot™, ForeFlight Mobile or FltPlan Go apps. The ADS-B weather link is continuously broadcast on the 978 MHz Universal Access Transceiver (UAT) frequency, and is similar to the basic services offered by leading commercial satellite weather providers. For example, you can access NEXRAD imagery, METARs, TAFs, winds and temperatures aloft, PIREPs, NOTAMs, and more1: Along with this, you can also receive ADS-B traffic position reports (and threat-level symbology) to help you see-and-avoid converging targets in busy airspace. Spoken audio alerts call out potential flight path conflicts (“Traffic, 10 O’Clock, same altitude, two miles”) to get you looking in the right direction. Meanwhile, on your display, Garmin’s patented TargetTrend™ relative motion display¹ offers a faster, more intuitive way of judging target trajectories and closure rates in relation to your flight path. As an added safety feature, available on most new Garmin products, our TerminalTraffic™ technology provides a comprehensive picture of ADS-B equipped aircraft and ground vehicles in the airport environment. ADS-B equipped aircraft in flight are easily distinguished from ground vehicles and taxiing aircraft, which are displayed using distinct colors and symbols. All of this information is presented on a simple, easy-to-understand SafeTaxi® diagram which references the location of runways, taxiways, hangar locations and more.

      Dual-link Completes the Picture

      The GTX 345 ADS-B receiver is a dual-link system. So, it can receive on both frequencies (978 MHz and 1090 MHz) authorized for ADS-B operations in the U.S. Not only does this provide the most complete traffic picture from aircraft transmitting on either frequency, but it also enhances your aircraft’s ability to access ADS-B transmissions and services from virtually anywhere. When integrating an active traffic system with the GTX 345, ADS-B traffic and active traffic targets are merged on the display to give pilots a truly comprehensive traffic picture.

      Descrição: ADS-B for Your Integrated Flight Deck

      ADS-B for Your Integrated Flight Deck

      With a variety of compatibilities covering most fielded displays, our ADS-B enabled GTX series transponders offer the easiest NextGen upgrade path available from Garmin — especially for owners of select G1000-equipped aircraft. For these systems, a remote mount version, the GTX 345R, interfaces with either the aircraft’s existing WAAS position source for navigation or uses an optional built-in WAAS position source to meet ADS-B “Out” requirements. The G1000 series displays interface with the remote GTX transponder to provide onscreen squawk code entry and control in the conventional manner. Depending on the software version installed, your Garmin glass displays can also support subscription-free weather on the MFD — as well as ADS-B traffic targets on both the MFD and PFD displays for aircraft equipped with Synthetic Vision Technology (SVT™).

      Descrição: Alerting and Altitude Encoding Made Simple

      Alerting and Altitude Encoding Made Simple

      For added situational awareness, the GTX 345 incorporates a built-in audio output for audible traffic and altitude alerts¹, which can be integrated into your existing audio panel. You can also pair the GTX series with an optional Garmin altitude encoder to satisfy data transmission requirements for IFR. As opposed to other transponders with altitude encoding built in, the Garmin altitude encoder mounts separately on the install rack. So, should the transponder ever require removal, there’s no need for the static line to be disconnected. Which, in turn, eliminates the need for a follow-on leak check — and thus helps minimize ongoing service costs.

      An easier path to NextGen

      The Garmin GTX 345 series is FAA and EASA approved for installation on hundreds of today’s most popular aircraft makes and models. For decades, Garmin has led in the development and deployment of ADS-B technology. And when you compare all the options available, it’s clear that Garmin is committed to making your transition to ADS-B operations as simple, economical and worry-free as possible.

      Physical & Performance

      • Physical dimensions (unit, rack, connectors); for panel mounts, depth is measured from face of instrument panel): 1.65” x 6.30” x 10.07” (42 x 160 x 256 mm)
      • Display type: Digital
      • Weight (unit, rack, connectors): 3.1/3.2 lbs (1.41/1.45 kg)
      • Voltage range: 14/28 VDC (18/20 W Max)
      • Transmit power: 200 W minimum
      • Temperature: -40° C to +70° C
      • Operating altitude: To 55,000 ft (16,800 m)
      • Cooling input: Not required
      • Environmental compliance (TSO Approved): DO-160G
      • Software compliance (TSO Approved): DO-178 Levels B, C, D, E
      • Hardware compliance (TSO Approved): DO-254 Level C
      • TSO compliance (Approved): TSO-C88b (w/opt. alt. encoder; TSO-C112e (Class 1, Level 2els; TSO-C154c (Class A1S); TSO-C157a (Class 1); TSO-C166b (Class A1S); TSO-C195a (Class C1,C2,C3,C4)
      • Mount type: Panel
      • Transponder type: Mode A/C, S and ES
      • Squawk code selection: Push-button
      • Traffic Information Services (TIS) alerts compatible: Yes

      Transponder Features

      • Solid state transmitter (more efficient, longer life): Yes
      • Aural alerts: Yes
      • Total Air Temperature (TAT): Yes
      • Pressure altitude readout: Yes
      • Altitude monitor function: Yes
      • Density altitude readout: Yes
      • Built-in timers: Yes
      • Automatic ALT/GND mode: Yes
      • Wireless connectivity to portable device using Garmin Pilot, ForeFlight or compatible Garmin portable: Yes
      • Subscription-free weather and traffic: Yes
      • Internal AHRS (non-certified): Yes
      • 1090 MHz ADS-B Out: Yes
      • Dual-link 1090MHz and 978MHz UAT ADS-B In: Yes
      • Built in GPS/WAAS receiver: Optional
      • Displays on G500/G600, GTN 650/750, GNS 430W/530W, and others: Yes
      • Pressure altitude encoder module (mounts to connector backplate): Optional
      • TAS/TCAS traffic integration with ADS-B In: Yes

    TRANSPONDER KT 74

      INFO:

      Global Mandates for ADS-B will soon be realized and ADS-B will be used to overcome limitations associated with the current air traffic environment. The KT 74 supports the ADS-B OUT * 1090-ES improvements needed to optimize efficiency and situational awareness, within the Air Traffic System. The KT 74 is also a plug and play slide-in replacement for the popular BendixKing KT 76A/C and KT 78 Transponders. Along with additional trade-up values from Bendix King, the KT 74 is an economical upgrade path for ADS-B OUT* and more:

      Built – In Value

      • Plug ‘N’ Play Replacement* for KT 76A/C & KT 78
      • Affordable pathway* to ADS-B compliance
      • Certified to TSO-C166b 1090 – ES OUT MHz
      • Faster updates than traditional radar

      Additional KT 74 Benefits:

      • Affordable global airspace compliance
      • ADS-B Enabled* Mode S Transponder
      • IFR Certified - 240W
      • Sleek, simple user interface
      • TIS alerts on compatible displays
      • Low power consumption
      • Stopwatch and timer
      • Altitude monitor

      * See Specification for complete Regulatory Compliance list

      ADS-B STC (#SA00765DE) required. No FAA STC is required to replace an existing transponder with a KT 74 Mode S transponder [ADS-B Out must be disabled]. The KT 74 is an approved Class 1 transponder that meets the ADS-B functions of DO-260B Class B1S as well as FAA TSO C112c and C166b and is compliant with DO-260B.

       

    TRANSPONDER LYNX NGT-9000

      INFO:

      ADS-B compliance just got easy.

      The Lynx® ADS-B transponder and display systems offer a simple, affordable and highly capable solution to the FAA’s 2020 mandate. The award-winning and patented Lynx line of ADS-B transponders go well beyond the capabilities of a normal panel-mounted transponder, transforming cockpits and expanding pilot situational awareness.

      The display of the Lynx system has been optimized by utilizing resistive-touch technology. With the swipe of a finger the unit can display traffic, weather and terrain. It is a great leap forward in display technology—one that can be updated and configured for almost any aircraft in any environment.

      Lynx NGT-9000 series. One-for-all. All-in-one.

      Designed as a form-fi t replacement for your legacy transponder, the Lynx NGT-9000 is your ultimate panel mounted ADS-B solution. In addition to being a new-generation 1090ES transponder, the NGT-9000 brings a host of additional capabilities into your aircraft including:

      • 978 / 1090 MHz Dual-band receiver provides traffic and weather for any aircraft operating at any altitude
      • Patented L3 Lynx Tail provides flight ID, aircraft type and the ground speed of other ADS-B traffic
      • Intuitive full-color, resistive touch touchscreen interface optimized for cockpit environments • Full-color moving maps including TFRs, airports and NOTAMs
      • Full-color graphical and textual weather displays
      • Built-In interface and display for the WX-500 Stormscope® Lightning Detection System
      • Built-in WAAS/GPS requires no external GPS connections
      • ARINC 429, RS-232 and RS-422 output to easily interface with many panel displays
      • Optional Class B embedded Terrain Awareness Warning System (eTAWS)
      • Optional ADS-B Traffic Advisory System (ATAS) aural alerting capability announces position of intruder aircraft “Traffic, traffic, three o’clock high, two miles.” ATAS also surveys and warns in busy traffic patterns.
      • Embedded NextGen Active Traffic option eliminates the need for a separate box • Wi-Fi ADS-B traffic and weather to flight apps like ForeFlight using the included hardware

      Descrição: Resultado de imagem para lynx ngt-9000

    ROCKWELL COLLINS - RTA-852

      INFO:

      • One Piece Receiver, Transmitter, and Antenna
      • Used in the Rockwell Collins TWR-850 Turbulence Weather Radar System
      • Mounts on the forward bulkhead
      • 12" flat plate antenna mounted on the forward portion of the unit
      • RF assembly consists of a solid-state transmitter and the receiver
      • No waveguide is required
      • Moves as a single unit as the system scans
      • Base contains power supplies and processing circuits which perform the signal processing required to obtain detailed information from the signals returned from the targets

      • Certifications:
      o FAA TSO: C63c
      o Environmental: DO-160B, F2/BBJ/E1/XXXXX/Z/bZ/ AZAZA
      o EUROCAE: ED-14B

    GARMIN - GWX68

      INFO:

      Avoid bad weather with the GXW 68, a digital color radar that brings easy-to-interpret, real-time weather to our newest multi-function displays (MFDs). Whether you choose the GWX 68 with a 10-inch phased array antenna or the companion GWX 68A with a 12-inch antenna, your new radar will fit easily in most aircraft radomes.

      Track Weather
      GWX 68 is a compact all-in-one antenna/receiver/transmitter that provides 4-color storm cell tracking to the GMX 200, G600, G900X or G1000. The system’s selectable scan (up to 90 degrees) and outstanding pulse range let you hone in on target areas with even greater precision. Full pitch-and-roll stabilization is available for smooth weather tracking during climbs or turns. And with GWX 68's side-view vertical scanning function, you can profile storm tops, gradients and cell buildup activity at various altitudes.

      Make Informed Decisions
      With 6,500 watts of magnetron muscle, GWX 68 has more than enough power output to penetrate serious weather. Consequently, you’re equipped to make smarter decisions sooner.

      Brochura:
      link

    HONEYWELL – WU880

      INFO:

      The Honey International WU-880 Receiver Transmitter Antenna (RTA) is an integrated unit which incorporates transmitter, receiver, and antenna into a single unit. The WU-880 accepts either a 12 inch, 18 inch or 24 inch flat-plate radiator with transmitter and receiver components mounted on the rear of the antenna. The remainder of the circuitry is contained in the electronics package which forms the RTA base. The WU-880 is designed for cantilever mounting on the front bulkhead of the aircraft with line-of-sight stabilization employed. The WU-880 incorporates all the circuits required for transmission, reception, signal processing, scan conversion, serial data and control interface. The WU-880 also interfaces with the electronic flight instrument system (EFIS) and with the multifunction flight display (MFD). Additionally, the RTA incorporates the antenna positioning and control mechanism. The WU-880 generates and receives X-band high energy to detect weather and to map ground features. The size of the radiator (flat-plate antenna) determines the maximum range.
      The WU-880 is used in the Primus 880 Color Radar System. This system is a lightweight, X-band color digital radar with display designed for weather location and analysis, and for ground mapping. The display for the system can be either a dedicated radar indicator or the radar system can be operated in conjunction with electronic flight instrument system (EFIS) and multifunction display (MFD) equipment. This system detects storms along the flight path of the aircraft and gives the pilot a colored visual indication of storm intensity. In weather detection mode, target returns are displayed at one of five video levels. In ground mapping mode, video levels of increasing reflectivity are displayed as black, cyan, yellow, and magenta.

    BENDIX KING – ART2000

      INFO:

      The ART 2000 Digital Weather Radar offers a vertical picture of a pilot-selected cross-section of the storm, offering the best view available to general aviation. The simple press of a button allows you to analyze a storm segment vertically, giving you the information you need to determine the scope of the storm. Also, you can examine the angle of the cell's leading edge to determine direction of movement, monitor the tops of cells to see how quickly a storm is building, and easily distinguish between ground and weather returns.
      The system is fully stabilized to +/- 30° combined pitch and roll, and antenna stabilization keeps your screen clear of ground returns during moderate aircraft maneuvers. You can choose between two antennas, a 10-inch or 12-inch, to fit a wide variety of airframe applications. The ART 2000 uses intuitive colors (green, yellow, red, magenta), and six ranges (10 nm to 40 nm) to depict the weather intensity, creating a clear picture of the weather and making it easy for you to avoid danger. The horizontal scan provides an angle of 100°; the vertical scan an angle of 60°. Using Sensitivity Time Logic, the system can correlate target distance with intensity, and its attenuation compensation reduces shadowing.
      The system is fully EFIS compatible using ARINC 429 or ARINC 453 databus. It also features an MFD interface, fault annunciation, TILT readout on CRT and independent dual indicator operation.

    STORMSCOPE - WX-500

      INFO:

      Displaying lightning information at ranges of 25-200 nm, the Stormscope® WX-500 is designed to interface with most multi-function displays (MFD). With the WX-500, you can view lightning information directly on your MFD — either on a dedicated page or overlaid on the moving map. Even if your MFD already has datalink weather, nothing provides the accuracy and timeliness of a Stormscope system for mapping ALL lightning activity. The WX-500 lets you choose between strike and cell mode, depending on your preference. By adding the Stormscope WX-500, lightning information can be superimposed over datalink weather or radar returns (display dependent). The operating modes of the Stormscope WX-500 are controlled directly through your MFD or radar indicator (with RGC350), eliminating the cost of an extra controller.

      WX-500 FEATURES:

      • Up to 200 nm range
      • Pilot selectable strike and cell modes
      • Display of airspace in 120° forward and 360° surrounding views
      • Heading stabilized when configured with compatible system
      • Stores lightning data on all ranges simultaneously
      • Strike rate indicator
      • View lightning on multiple displays at the same time
      • View on dedicated page or overlaid on moving map

      DISPLAY OPTIONS:

      Stormscope model WX-500 integrated onto typical MFD MODEL WX-500 STORMSCOPE L3 Lynx NGT-9000 ADS-B Transponder & Display System Garmin G1000, G900, GTN Series, GNS400/500 Series, GMX-200 Avidyne FlightMax, Entegra, EX500/600, EX5000, MHD300, IFD540 Select Radar Indicators (most Radar Indicators using the RGC-350) Apollo MX-20, UPSAT MX-20, Goodrich i-linc Cobham (Chelton) 3D Synthetic Vision EFIS Aspen Avionics Evolution Series Sandel ST3400, 3500, 4500 Moving (Map) Terrain MFD Bendix King KMD-850, 550 OP Technologies

    BOSE PROFLIGHT

      INFO:

      Desenvolvido para a aviação de jatos executivos e linha aérea, o Proflight Series 2 dispõe de toda a tecnologia envolvida na eficiência para a atenuação de ruído na cabine. É extremamente leve, gerando mais conforto ao piloto durante o voo.

    DAVID CLARK H10-13S

      INFO:

      Simples e funcional. Super macio, é leve e dispõe do mais avançado microfone com cancelamento de ruído. reduzindo até 23DB.

    Aera® 760

    • A última geração de GPS portátil com tela de 7', confiável e de uso específico, que agrega os recursos mais recentes a bordo, incluindo abordagens IFR, chegadas e partidas, além de interface de tela sensível ao toque familiar.

     

    Acompanha na caixa:


    • AERA 760
    • Suporte de Montagem com Cabo de Alimentação CLA
    • Adaptador CA USB-C 27W
    • Cabo USB-C to USB-C
    • Cabo USB-C to USB-A
    • Quick Start Manual

    KNOBS - GDU 104X

    • Temos disponíveis todos os modelos de Knobs para o Sistema G1000, individualmente ou Kit. Consulte-nos!

     

    EAR CUSHION TELEX AIRMAN 750

    • Airman 750 Foam Ear Cushions | 1 pair
    • Recure o conforto e a eficiencia do seu Telex Airman 750 com um novo par de Ear Cushions.

     

    EAR CUSHION TELEX AIRMAN 850

    • Recure o conforto e a eficiencia do seu Telex Airman 850 com um novo par de Ear Cushions.

     

    MICROPHONE WINDSCREEN AIRMAN 850

    • Airman 850 Windscreen
    • Responsável pela redução de ruidos causados pelo vento e excencial para o bom uso do seu Telex Airman 850.

     

    MICROPHONE WINDSCREEN AIRMAN 750

    • Airman 750 Windscreen
    • Responsável pela redução de ruidos causados pelo vento e excencial para o bom uso do seu Telex Airman 750.

     

    VHF PORTÁTIL ICOM IC-A16

    • O IC-A16 VHF Airband é extremamente compacto e perfeito para equipes de solo e pilotos iniciantes. O A16 está equipado com uma poderosa saída de áudio de 1.500 MW, alta o suficiente para ser ouvida em ambientes de trabalho ruidosos. A bateria de grande capacidade oferece aos usuários até 17 horas de operação.

     

    Acompanha na caixa:


    • Bateria BP-280
    • Carregador Rápido BC-213
    • Adaptador AC BC-123SA
    • Antena
    • Hand Strap

    G5 Electronic Flight Instrument

    • Glass Upgrade para DG/HSI e Attitude Instrument para General Aviation.
    •  

      Detalhes:


    • Substitui os tradicionais instrumentos eletromecânicos e pode ser configurado como DG/HI/HSI e Turn Coordinator.
    • Possui display de LCD de 3.5".
    • Está certificado para mais de 560 aeronaves. Dispõe de Backup Battery com 4 horas de autonomia.
    • O G5 entrega uma performance excepcional, substituindo indicadores primários e/ou Giros Direcionais em aviões certificados. Em conjunto com o G500 ou G500 TXi, o G5 também pode ser usado como um instrumento Standby. Este é uma maneira acessível de trazer modernidade a sua aeronave!

     

    Acompanha na caixa:


    • Bateria BP-280
    • Carregador Rápido BC-213
    • Adaptador AC BC-123SA
    • Antena
    • Hand Strap